Solsikkebrød

I

Hei! Håper du har det fint! I kveld har jeg bakt  Det er mange grunner til å bake brød selv, men de viktigste grunnene for meg, er nok at hjemmebakt brød smaker mye bedre enn kjøpebrød, og så inbiller jeg meg at det er mye sunnere. Man kan jo bestemme selv nøyaktig hvor sunt det skal være. En favoritt her i huset er solsikkebrød, med grovt mel og solsikkekjerner.

– Og mens brødene står til kjøling, går tankene til solsikkeåkerene, slik jeg så dem i Romania for mange år siden, gule blomster tett i tett så langt øyet kunne se!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg