Noen som har gode ideer til hva jeg skal gjøre med to gamle stoler?

For en stund tilbake kjøpte jeg to slike stoler. Jeg har lenge hatt planer om å fornye dem, men har ikke helt kommet så langt ennå, for jeg vet ikke helt hvordan jeg vil ha dem. Opprinnelig hadde jeg tenkt å beholde treverket og trekke dem i et hvitt tøy ala skinn. Men så har jeg begynt å lure litt på om de burde trekkes i svart i steden, eller kanskje i en helt annen farve? . Burde treet males, og i såfall i hvilken farve?

 

Forrige gang jeg hadde et liknende prosjekt, var da jeg fikk denne sofaen av en god venninne. Sofaen var i grønn ull. Den endte opp som sandfarvet, og jeg er veldig fornøyd med farven.Kanskje jeg burde ta den farven på stolene og, selv om de ikke skal stå sammen med sofaen?  (Resten av møblene er hvite i stuen) Ha en nydelig kveld, og kom gjerne med tips til stolene mine!

 

18 kommentarer

Siste innlegg