Påskeferie og nytt strikketøy


Hagen gjør seg mer og mer klar for vår og sommer, men vi mennesker er noen rare dyr, så vi følger like godt snøen til fjells! 

Nå i dag har vi vært diverse steder å handlet alt som skal være med på fjellet når vi drar i morgen tidlig. Ferden startet på IKEA.  Det ble nytt blandebatteri til badet på hytten. Vet det er mange som er skeptiske til IKEAs blandebatterier, men vi har blandebatteri fra IKEA på kjøkkenet og på ett av badene hjemme, og har ingen negative erfaringer med det.
Duftlys og andre lys ble det og på IKEA. Jeg har også  handlet garn til påskens strikketøy i en nydelig grønnfarve! Grønn synes jeg er en litt vanskelig farve, for det er så få grønnfarver jeg kler, men denne likte jeg godt! Gleder meg til å begynne!


Synes denne grå-grønne farven var veldig fin!


Nå er det snart fredagskveld, deiligste kvelden i uken! Ha en flott fredagskveld!

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg