Tid for rosa?

På denne tiden av året er det nok ikke bare meg som føler et sterkt behov for farver! Det er nok ikke for ingenting at påsken er gul, for gladere farve skal man lete lenge etter! Den gir virkelig energi! 

I hverdagen omgir jeg meg absolutt mest med nøytrale farver, derfor er det så herlig med den vitamininnsprøytningen man kan få av en sprek farve.

I fjor sprayet jeg et slitent cafesett i turkis (her ) Årets farveklatt tror jeg må bli rosa! Neida, jeg skal ikke spraymale noe møblement i rosa, selv om det kanskje kunne vært kult i de rette omgivelsene. Rosa er nok en farve som (stort sett) passer best på de små detaljene!

Jeg har alltid likt rosa, og ble verken ferdig med farven som liten eller på 80-tallet, så jeg er glad for å høre at den igjen er spådd å bli en vinner denne sesongen!

Rosa bommulsgarn skal bli til genser. Foreløpig ligger det bare her å pynter opp i korga.

Orkideer er blant mine absolutte favoritter, og jeg har dem over hele huset. De fleste er i hvitt, men jeg  har faktisk fått rosa orkidee både fra min mann (over) og yngste sønn (under)

 

Litt flere blikkfang i rosa! 

Ipadvesken fikk jeg i gave av mannen. Headsettet falt jeg for på Lanzarote i vinter, så det måtte bli med hjem!

-Og selvsagt må det hele matches med rosa negler!


 

 

14 kommentarer
    1. Fine bilder, og veldig kult kafesett i turkis. Det var sprekt!
      Jeg liker godt litt “støvete” rosa. Og rosa med litt blått i, mot lilla. Mannen min er faktisk veldig glad i gammelrosa, så vi pussa opp “hobbystua” mi med det, og jeg blei superfornøyd. Har blitt veldig glad i den fargen!

    2. Ja, det er nok den støvete rosa, som i hekleteppet, jeg pleier gå for jeg og enten det er i klær eller “stæsj”. Og jeg kommer ikke til å spraye noe knallrosa akkurat! 🙂 Unn Leirvåg:

    3. Ja, mannfolka mine har visst god smak mht orkideene! Tror nok ikke det blir mengder av rosa her , nei. Rosa er litt som gult, fint i små doser! Ha en fin kveld! Marianne:

    4. Så fin blogg du har! 🙂 Og rosa er..hehe…en av de flotteste og kuleste fargene jeg vet! Jeg spraylakkerte faktisk noen gamle slitte kurvstoler i fjor i knall rosa, gul og limegrønn 🙂 Kommer nok noen bilder på bloggen etterhvert tenker jeg…Ønsker deg en herlig rosa vår! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg