Tid for enda mer turkis

I vår hage befinner det seg et par møbler som absolutt ber om en “bli ny dag” Det skal de få! Resultatet presenterer jeg her på bloggen etterhvert.

 For et par dager siden skrev jeg om rosa, og at jeg kommer til å gå for noen rosa fargeklatter i sommer. (Her:http://hannetoves.blogg.no/1398001965_tid_for_rosa.html) Da vi var i Reykjavik i fjor, var det plassert ut blikkfang i sjokkrosa, knallblå, turkis, lime og gult. Skikkelig kult!

Nå har jeg ingen planer om å spraye hagemøblene verken rosa eller gule. Jeg tror det kan være lurt å holde seg til en knallfarge og eventuelt spe på med små doser av de andre. Det er så mange fine stiler, men dessverre kan man ikke ha alle og alt på en gang. Fra før har vel både hus og hage ett visst preg av hvitt og “New-England”, en stil jeg liker, og har hatt i mange år og har tenkt å fortsette med. 

Men det kommer noen flere fargeklatter i turkis ganske snart! Det tror jeg bare vil friske opp i ellers så nøytrale omgivelser. Kandidatene er vasket rene og er klare for bli nye i den samme fargen som cafe-settet fikk i fjor. Det er en herlig farge! (Her:http://hannetoves.blogg.no/1396516225_turkis_blikkfang_ved_.html)

 Den første kandidaten for en “bli ny dag” presenteres her:

Det er faktisk en veldig deilig solseng, og den har fulgt oss i årevis. Men den pynter vel ikke akkurat opp der den
står!

Så var vi igang……

Etter ett strøk ser det slik ut. Dette lover bra!

 

 

4 kommentarer
    1. Det vil tiden vise. Det er ikke verdens undergang om det ikke holder. 🙂 Cafesettet har holdt ett år nå, og det har stått ute, men under tak. hamyst:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg