Trolsk stemning i hagen på Norges beste vestkant

Det har vært en nydelig dag. Men selv nydelige dager har en ende. De går over i nydelige kvelder, og mørket faller på. Om sommeren må man langt ut i de små timer før det blir skikkelig mørkt. Nå, som vi ennå skriver april, blir det skikkelig mørkt lenge før det.

Vi har mye lys i hagen, så ved dammen var det nesten trollsk i kveld.


Når jeg ser på dette bildet, er det godt jeg ikke er overtroisk. Jeg må innrømme at jeg får assosiasjoner til Vamp og Månemannen. Gatelyset på veien får det nesten til å se ut som det står et spøkelse til høyre oppe i bildet. Vel, ting er ikke alltid som de ser ut, og jeg så ikke noe spøkelse i hagen.

Det er mange ting som ikke alltid er som de ser ut. I den senere tid, har jeg hørt mange snakke om at de vil ha “ekte” statuser på facebook og “ekte” bilder på interiør blogger. Jeg tror det er plass for både “syt og skryt” på facebook, og jeg tror det er plass til mange slags blogger.

Er man en travel småbarnsmor midt i den hektiske hverdagen, kan det  sikkert være kjekt å se bilder av et kjøkken som er enda mer rotete enn ens eget. Men samtidig kan det være godt å bli inspirert av et lekkert kjøkken i et blad eller på en blogg.

Alt til sin tid! Og nå er det i allfall på tide å trekke i hus. Ha en fortsatt fin kveld!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

 

5 kommentarer

Siste innlegg