Kom mai, du skjønne….

God morgen, tenk, da er det 1. mai.Det er fridag og solen skinner. Det blir en fin dag! Endelig fikk jeg erstattet den utsltte vimpelen på flaggstangen.  Jeg synes det er hyggelig å ha vimpelen oppe lengst mulig på høsten når man har flaggstang, men det fører jo til at vi har ett visst forbruk av vimpler. Regelen sier vel at den kan henge oppe mellom 1.oktober og 1.mai (Eller er det april, nå ble jeg usikker?)  Uansett, vipel kom plass og er klar for ny sesong. På flaggdager, som i dag er det jo flagg på stangen.  Ikke mye liv i flagget i dag, nei. En vindstille dag på Jæren.

Senere på dagen ble det mer liv i flagget!

 Mai må vel være årets vakreste måned, selv om vi har hatt en nydelig april i år.


Solskinn over dammen. Dette bildet er også tatt fra 2. etasje på huset, så man ser taket. Litt gøy å se hagen i fuleperspektiv.

Her står epletreet i blomst. Dette treet har det vært mange epler på hver sesong. Da minner jeg om Giveawy’en min som trekkes i kveld. H en fin dag!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Livet på Norges beste vestkant

13 kommentarer

Siste innlegg