– Og hvitt er alltid vakkert!

Hvitt er alltid vakkert og passer alltid til alt, synes jeg. Men det er nå min helt subjektive mening. Når det kommer til servicer, har jeg noen vakre blå servicer, her:

Men det hvite er alltid safe. Når det gjelder hvitt og nyanser av creme, blander jeg av hjertens lyst, nytt og gammelt dyrt og billig.

Dette servicet er arvegods fra min kjære farmor.Jeg tror det har vært et stort service som er delt på flere. Jeg har derfor ikke så mange deler, men jeg er glad i de delene jeg har, og siden det er hvitt (eller creme), lar det seg jo lett kombinere med andre servicer.

Kan noe være enkelt, romantisk og nostalgisk på en gang? Det høres rart ut, men jeg synes dette servicet er alt dette på en gang. I tillegg har det med seg gode minner fra farmor og farfars hjem.

Det  er jo også litt ekstra stas at servicet kommer fra Figgjo Flint.

Ha en flott kveld!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Livet på Norges beste vestkant

15 kommentarer

Siste innlegg