Sorry, du er kommet til feil blogg!

 

Etter vel en måned som blogger, har jeg funnet ut at det finnes noen mennesker der ute som jeg ikke helt forstår meg på. Jeg vet at det er mange som ikke interesserer seg for hus, hage eller interiør.  Det er selvsagt helt ok. Det er mange ting jeg heller ikke interesserer meg for eller som interesserer meg minimalt, fotball for eksempel. Derfor leser jeg ikke om fotball, og ser sjelden fotballkamper.  Jeg diskuterer heller ikke fotball med dem som er interessert i dette.

Jeg trodde det var på samme måte når det kom til dem som ikke interesserer seg for interiør, hage  og den slags “dill”, men som har interesse for de “viktige” tingene i livet, hva nå det måtte være?  Jeg trodde ikke slike mennesker gadd å lese en blogg, som de ikke kan unngå å forstå at handler om hage, interiør og det gode liv.


Ikke nok med at noen gidder å pine seg gjennom blogginnlegg som ikke interesserer dem.  Etterpå gidder de jammen også å skrive kommentarer for å klage over hva bloggen ikke handler om!  Så for å presisere og snakke med store bokstaver: Er du ute etter å lese om politikk, religion, kvinnesak eller for den del fotball, da har du kommet til feil blogg! Sorry! Prøv andre søkeord, så kommer du sikkert til en blogg som har større interesse for deg! 

Til alle andre, dere som liker litt positiv inspirasjon i hverdagen! Velkommen inn i mitt hjem, velkommen inn i min hage! Jeg deler noe fra livet mitt med deg! Det er ikke sikkert du syns jeg har det fint eller stilig, og det er helt greit. Vi har ulik smak, alle! Du er hjertelig velkommen med innspill til det jeg skriver på bloggen!  

Ha en nydelig dag!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Livet på Norges beste vestkant

__

47 kommentarer

Siste innlegg