Det kunne vært funnet i fjæra

Jeg er vokst opp ved Norges lengste sandstrand. Derfor kan jeg ikke tenke meg vakrere sted enn der himmel og hav møtes og bølger slår mot land.  På stranden samlet vi runde steiner, og man kunne  finne driv-ved med en helt spesiell patina. Allerede som barn syntest jeg dette treet var vakkert.

Derfor hilste jeg driv-ved moten velkommen. Det passet så godt til mye av det vi allerede hadde. Et helhvitt interiør, kan bli kjedelig. Med innslag av “slitte” farger, synes jeg interiøret blir mer spennende. Du kan lese mer om interiørstilen vår her:

Det vesle kunstige oliventreet over står i en liten “kasse” som jeg i sin tid kjøpte på Statoil,av alle steder på jord, på vei til hytten. Det var løkplanter i den. I de små “kassene” under var det og blomster. Jeg er usikker på hvilke. Det var kassene jeg falt for. I dag brukes de til oppbevaring av småting eller til lysestaker.

Denne “plantekorgen” var egentlig til å henge på veggen, og jeg fikk den i gave. Den har sin faste plass på et lampebord i TV-stuen

Skilpaddene ser nesten levende ut. De ble med hjem fra ferie i Tunisia et år.

Salatbestikket, som jeg har fått av en venninne, er kjøpt i Uganda. Jeg er veldig glad i det, og det brukes mye.
Alt med inspirasjon fra Jærens vakre strender, fra sand, rullestein og driv-ved! Ha en flott kveld!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Livet på Norges beste vestkant

__

9 kommentarer
    1. Elsker hav og strand. De som har greie på det 😉 sier at når du befinner deg akkurat der, ja da svinger kroppen din på jordens frekvens. Det må være derfor det er så fredfullt å sitte i strandkanten 🙂 Jeg vil ha rullesteiner i blomsterbedet mitt, men finner ingen her på østlandet.

    2. Du har sikert rett i det med jordens frekvens. Artig! Rullesteinene på stranden tror jeg er fredet, så det er nok ikke bare å forsyne seg. Men de lokale bøndene har jo mer enn nok stein. Ha en flott kveld! ,lulltove:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg