Hvitt passer alltid til alt, men en fargeklatt er ikke så dumt det heller!

Jeg har allerede fortalt om min lidenskap for gamle mugger og mugger i “gammel” stil her. Egentlig er det meste jeg har (av det meste) hvitt. Det gjelder også muggene. Men denne herlige saken med rosa blomster, er bare så sommerlig at den måtte med på denne kavalkaden.

Den brukes, som de fleste muggene til sommerblomster om sommeren. Jeg har hatt lyng i den om høsten og.Men den er jo vakker uten blomster i også.

Denne muggen er gammel. Det er en klassisk melkemugge. Hos oss er det en vase til sommerblomster.Også den er vakker uten blomster i.

Dette er vel knapt noen mugge, ikke er den særlig gammeldags heller. Men en vase, det er det. Den står sammen med de andre hvite muggene i dette skapet

Trenger denne IKEA-muggen nærmere presentasjon? Jeg liker den, og den passer til absolutt alt hva litt store og røffe buketter angår, liljer, solsikker, strå osv.

Til slutt to bittesmå og søte fløtemugger. Den minste er bare 5 cm høy. De brukes bare til det de er ment for, kaffefløte.

Ha en flott kveld!

 

Livet på Norges beste vestkant

8 kommentarer

Siste innlegg