Da har jeg nok en gang lært at moralen er å ikke slette noe før man er helt sikker

God morgen. Det regnet lett da vi stod opp, men det ser ut til å bli en helt grei dag med tanke på beising av bord. Tok et strøk til i går kveld, og må få tatt ett  til, så blir det bra.Slik ser bordplaten ut nå.

Som relativt ny blogger, har jeg visst litt å lære. Dermd fikk jeg en jobb med å gjenopprette bilder på bloggen i dag på morgenkvisten! Jeg hadde ryddet “litt” i arkivet på bloggen. Tenkte at “gamle” bilder kunne slettes, siden de likevel lå på bloggen. Saken var bare den at når bildene ble slettet fra arkivet, så lå de ikke lenger på bloggen!  Så lærte jeg det! Noen av bildene var jo slettet fra telefonen og, siden de lå trygt på bloggen. Moralen er (Som alltid): Ikke slette før man er helt sikker!.

Kassene jeg fikk tak i tidligere i uken er omsider tørket etter skrubbing og spyling. De ble skikkelig fine, så er de snart klare for nytt liv i HÅLÅ.

I løpet av natten har syrinene sprunget skikkelig ut. De fyller hagen med en herlig duft.

Ha en flott søndag!

Livet på Norges beste vestkant

__

8 kommentarer
    1. For noen fine bilder…..fint du sa det om bildene…har ikke gjort den feilen enda.
      Men jeg har mistet innlegg før de er publisert,forde jeg ikke har lagret dem,
      Fin Søndag til deg også !

    2. Jeg visste heller ikke det med bildene! Takk for tips 🙂 Jeg pleier som oftest ikke å tenke så mye på det arkivet, men greit å vite om jeg i tilfelle kom til å slette noen bilder derfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg