Litt innspirasjon i pastellgrønt

 

Dette bildet knipset jeg i et butikkvindu i Shanghai en av de første dagene vi var der. Jeg synes kommoden i pastellgrønt var så lekker. Her er det jjo vanlig at gamle ting beholdes som de er eller males hvite. Dette er jo bevis på at andre farger kan fungere minst like bra. 

Ellers har jeg ikke skrevet mange innlegg fra turen vår ennå. Jeg hadde laget klar noen innlegg før vi dro, og disse “publiserte seg” jo selv. Vi hadde en flott tur, og jeg har tatt masse bilder, så nye innlegg kommer. I Shanghai var det litt mer plundrete i forhold til nett, blogging osv, så derfor får dere små “Kina-drypp” utover.  Håper det er ok. Ellers befinner vi oss fremdeles i Oslo, men snart går turen hjemover. Som jeg skrev i forrige innlegg, ble vi ganske så forsinket i går, og kom oss ikke lenger enn til Oslo.

Ha en fortsatt flott søndag! 

Livet på Norges beste vestkant

__

8 kommentarer

Siste innlegg