Hagesykkel

Det er et nydelig vær vi har om dagen. Perfekt for utendørs sysler. Jeg har lagt min elsk på den friske turkise fargen, så det er blitt en del blikkfang i den fargen i hagen vår. Her: og her og her.

Nå er det jammen kommet et nytt turkis innslag. Ideen har jeg ikke funnet på selv, men fått fra såkalte “bysykler” og div blogger.

I garasjen har det lenge stått en gammel damesykkel, min gamle, nostalgisk og søt, men ikke i bruk akkurat.

I går fikk den en runde med sprayboksen. Jeg har sett at mange sprayer alt. Jeg beholdt noen svarte detaljer. Kanskj kurven burde forblitt svart, men den ble altså turkis. Nå står sykkelen der å skinner i turkis. Den er ikke helt ferdig. I sykkelkorga skal det blomster, og det skal festes en stor blomsterkorg på.bagasjebrettet. Blomstene blir nok i knallfarger, i rosa eller gult eller noe annet som passer, tenker jeg!

Livet på Norges beste vestkant

__

9 kommentarer
    1. Ååååh! Så heldig du er. Har vært på jakt etter en gammel sykkel jeg kan spraye på denne måten – og til og med i samme farge. Men det er jaggu ikke lett å få tak i. Iallefall ikke her jeg bor, og å kjøre til Stavanger eller Oslo for en gammel skrota sykkel, det gidder jeg ikke! Flott ble den!

    2. Haha! Kjøpte den brukt i 1993 eller 94 og brukte den noen år. Den er ingen fornøyelse til sykling, tung og fæl. Noen år senere prøvde jeg å gi den vekk eller selge den billig uten respons. Så ble den stående å samle støv. Tenkte å spraye den i fjor, men var usikker på farge, så stod den like godt et år til! 🙂 Marit:

    3. Det ble kjempestilig. Jeg har ikke hatt hage siden jeg var 10 år.. men jeg synes alltid det er stilig når folk gjør litt ut av uteplassen rundt huset 🙂 Fin farge var det også..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg