Rosa “kattehår-stol” i ny drakt

To rosa gamle stoler kom i hus. Pus pleier å sove på den ene. Fint skal det være når man er katt! Hele tiden var planen å trekke dem om, men hvordan var spøsmålet. Det rosa trekket sugde kattehår, og måtte støvsuges. Vel, her er resultatet:

Jeg tenkte på å trekke om i “leather look” eller lin.  Da jeg var i Shanghai, hadde min søster en puff som var trukket i noe som minnet mistenkelig om voksduk.

Selv trakk jeg om en puff her om dagen av en gammel duk. Stolen er altså trukket med voksduk i et litt “gammeldags mønster”. Voksduk til to stoler kostet hele 119 kr. Så nå gjestår det å se om resultatat svarer til forventningene, og varer. (Det største problemet var egentlig knappene. 7 knapper som skulle “kles” med stoffet. Ikke lett å trekke knapper med voksduk, det kan jeg love. Så jeg har jukset og brukt hvitt stoff (Og superlim)

Ha en fortsatt flott lørdag!

Livet på Norges beste vestkant

__

4 kommentarer

Siste innlegg