Noen mener man skulle blogge om…

Dette er en av de langsome sommerdagene da man pusler med sitt og dagen bare flyter forbi. Da jeg var barn, var det mange slike sommerdager. Jeg er en person som liker å gjøre noe, og at det er et innhold i dagene. I blant kan dagene være veldig travle. Men det er og deilig med en langsom sommersøndag. Det er en mild sommervind ute, men blå, blå himmel og strålende sol. Kan man ha det bedre i grunn?

Jeg gleder meg over nye dekkstoler.  Men heller enn å blogge om dekkstoler, burde man i følge enkelte blogge om elendigheten rundt i verden, og man burde skrive brennende politiske blogginnlegg om alt som er galt både her i landet og i andre land.

Man burde mene noe om bomstasjoner, lærernes arbeidstid cg om at det sendes for mye eller for lite sport på tv. Vel, det overlater jeg til andre. Men det betyr ikke at jeg ikke engasjerer meg! Noen mener  visst at interiørbloggere har et snevert perspektiv på verden. Mulig det, viss bloggen var hele livet ens og interiør, hus og hage eneste interese. Men bloggen er litt av livet mitt og interiør, hus og hage det samme.

Huset er ikke alltid på g, hagen ikke alltid fri for ugress. – Og av disse bildene kommer det tydelig fram at garasjeveggen trenger et strøk maling, terassen et strøk beis og at jeg ennå ikke har fått plantet nye blomster under vinduet etter at stemorsblomstene som var der tok kveld.  Det ligger og en stabel med heller her, som ble fjernet da svillene kom på plass. Disse skal på plass i hagen igjen.

Godt å ha noe å holde på med, og dette er vårt gode hverdagsliv! Det er dette jeg deler med dere på bloggen! Velkommen innom! Om litt er kaffien klar!

Noen gjør mye for å få oppmerksomhet, både i det virkelige liv og på nettet. Det får være opp til dem, selv mener jeg man bør tenke seg om før man publiserer på nettet. Jeg tror nok at dagen kan komme da en “karriere” fra Paradice Hotel kan være et hinder framfor et springbrett. Men igjen, enhver får gjøre som man vil!

Jeg ser og en tendens til at mange blogger om allslags skandaler og triste ting. Jeg forstår at det kan være god terapi å skrive om slike ting, men forstår ikke valget om å dele dette med hele verden på nett. Men enhver får gjøre som man vil!

Ha en flott dag!

Livet på Norges beste vestkant

10 kommentarer

Siste innlegg