En overraskelse på trappen

I dag kom jeg hjem fra jobb til en overraskelse på trappen. Denne skjønnheten stod og ventet på meg!

Gave fra mannen. Ikke har jeg bursdag, og ikke tror jeg at jeg har vært spesielt snill heller….

 Dette er en Austin-rose, og den dufter deilig.

 Her er den plantet ned mot stakittet mot veien. Der skal den stå blant andre rosebusk-venner!

Jeg har planer om gjenbruk av potten, men det kommer på bloggen en annen dag! Ha en flott dag videre!
 

 Livet på Norges beste vestkant

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg