Et rosa helikopter, eller en Cadillac, eller kanskje det var en rosa trillebår?

 

Husker dere hit’en “Et rosa helikopter” for noen år siden? Selv har jeg vel ingen planer om et rosa helikopter akkurat. Jeg har ikke engang vært inne i et helikopter, og siden mannen reiser med helikopter hele tiden, er det neppe noen som kommer på å gi oss en helikoptertur i gave.

Elvis hadde vel en rosa Cadillac, men tror ikke det heller er helt i min gate. Nei, tenker jeg får holde meg til trillebår………..

Denne sommeren har jeg sett mange hageredskaper i knallfarger. Jeg har til og med sprayet en vannkanne knall turkis.

Vår gamle sliter av en trillebår sa takk for seg da mannen kjørte ut bark her om dagen. I går gikk jeg derfor til anskaffelse av en ny, en helt vanlig traust trillebår. Men det var før møtet med den rosa sprayboksen……….

 En ganske vanlig trillebår……

 

 Litt rosa spray….

Trillebår i ny drakt!

 

 Ha en flott dag videre!

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 #hage, #uteliv, #sommer, #detgodeliv, #makeover

 

7 kommentarer

Siste innlegg