“Glæm”

 

Jeg innrømmer glatt at jeg liker både glitter og “glæm”. Det kan nesten ikke bli for mye av den slags.

 Her er det noen ting som har fått en runde med sprayboksen og kan glitre litt!

“Lysekronen” over bordet endte og med å få seg en dusj, og ble faktisk finere i sølv enn rust! Den er jo ikke lett å få øye på over bordet. Får få lysene på plass når den er tørr.  Lurer jammen på om jeg skal stæsje den opp med litt prismer.

Slik så lampen ut i rust. Opprinnelig var lyse.kronen  svart en gang på tidlig 90-tall. Etter å ha hengt ute noen år, ble den dekket av rust. Egentlig var det pent. Tipper noe av rusten kommer igjnnom etter hvert, men det kan jo bare være fint. På bilet under er lykten malt med sølvmaling, etterpå er det kommet rust igjennom.

Husene er faktisk fra Nille. Skal jeg spraye eller la være som de er?

Ellers holder jeg på å sprayer litt mer, men plutselig var det tomt for sølvspray. Vel, det blir å kjøpe inn et par bokser før vi setter oss på flyet til Tyrkia i morgen.

Ellers blir det å pakke i kveld, vaske litt osv.- Men foreløpig er kvelden varm og herlig, så vi har slått oss ned ute! Ha en nydelig kveld, da! 

Livet på Norges beste vestkant

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg