Home, sweet home!

En uke gå veldig fort, og plutselig var vi tilbake på hjemlige trakter med 15 grader og lett sommer-regn! Jaja, det er vel slik den norke sommeren ofte er, og vi har jo vært ekstremt heldige med været så langt i sommer.

Kofferten er pakket ut, og nå er det nok en stund til den skal brukes igjen. Min koffert er knall rød, kjøpt for å skille seg ut, men slik er det nok flere som har tenkt, for i havet av helt like røde kofferter på båndet, er det ikke lett å finne min.

Siden jeg har gjort meg noen erfaringer med sprayflasken på slutten, skal en ikke se bort fra at kofferten min plutselig gjenoppstår i en annen farge.

Ellers er Tyrkia et kjekt land å shoppe i, og litt shopping ble det jo tid til i år og. Disse to søte veskene fikk bli med hjem.

Jada, naturligvis vet jeg at de ikke er ekte, men de var uansett veldig søte.


Ha en super søndag!

Livet på Norges beste vestkant

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg