Markjordbær

Hei! Da jeg var i Skien for ett par uker siden, spadde vi opp noen stiklinger fra markjordbær fra svigermors skråning. De ble plantet i hagen. I dag så jeg at markjordbærene allerede kom med lange stiklinger. Hurra! Det må bety at de trives hos oss! Jeg geleidet stikingene bort mot kanten på dammen, for der kan markjordbærene komme i fleng!

Drømmen om et jordbærsted ved dammen er i ferd med å gå i oppfyllelse!

Ellers gleder jeg meg over oppholdsvær igjen etter at hagen ble vannet fra oven. Vi drar snart på hyttetur med gode venner, og da er det mye yggeligere med finvær enn med regn! Ha en flott dag videre!

Livet på Norges beste vestkant

 

#hage, #hageddam,#markjordbær, #sommer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg