Sorte fioler og andre hagegleder

heisann! Da var vi hjemme fra hyttetur med gode venner. -og jammen var jeg heldig å få med meg noen spennende planter. Ellers har mannen ryddet garasjen, så nå får vi inn to biler. Lykke! Selv har jeg spadd ned planter ved dammen.

Sort fiol. Denne har jeg aldri sett før heg så den hos min venninne, Gro

Også denne ble med hjem. Håper at den og vil stortrives ved sammen vår.

Denne ble plantet i fjor, men er vokst seg både stor og vakker.

De nydelige Austin rosene jeg fikk nylig med vanndråper etter en regnskur som kom for en liten time siden. Tror det er sunt for naturen med litt regn nå!

Ellers er det dags for peisbål ute i Hålå, reker og kanskje en skvett hvitvin. Må nyte siste feriekveld før mannen drar offshore i morgen.

Ha en flott kveld !

Livet på Norges beste vestkant

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg