Sommerferie og slaraffenliv

God morgen! Værmeldingen har lovet oss noen ekstra fine dager, og det er varmt så det holder ute, men hvor blir solen av? Tenker jeg holder meg inne med pus foreløpig. Det er jo noe av det som er deilig med å ha ferie, at man styrer dagen sin helt selv.Så langt i dag er det altså slaraffenliv som gjelder.Bildene under er fra gårdsdagens hyttefrokost.


Veldig koselig service med en smak av ekte sommer!

Med nystekte rundstykker til blir det en perfekt start på dagen!

Ha en flott dag!

Livet på Norges beste vestkant

 

3 kommentarer
    1. Var nesten så jeg kjente lukten av hjemmebaksten helt hit! :o) Jepp, venter litt på sola jeg også, brukte hele dagen i går til maling av gjerder og levegger så i dag skulle jeg jobbe iherdig med brunfargen tenkte jeg, etter å ha sjekka værmeldinga .. men sånn blir det visst ikke. Her holder vi på å blåse av, og sola uteblir. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg