God morgen, tid for bringebær!

God morgen! Det er sommer, det er sol og det er ferie! Å, for en nydelig dag det ser ut til å bli! Jeg har tatt med kaffikoppen ut og går barbeint i fuktig gras, som jeg gjorde det som barn. Det er ekte lykke! Kvelden i  går var jo også en varm og nydelig sommerkveld. Trakk vel i hus ved midnatt etter å ha gått og tuslet og dratt opp ugress i hagen.

Mannen dro offshore tidligere i går, og sønnen som bor i Spania landet, få minutter etter at pappaen var avlevert på flyplassen. Med andre ord ble det “bare” en tur til flyplassen. Fedag blir det ny(e) tur(er) til flyplassen. Han jeg hentet i dag reiser og yngste sønn kommer hjem etter to ukers ferie. Jeg tror nesten at bilene våre kan veien til flyplassen selv! Ellers får jeg hyggelig weekend-besøk. Det er jammen herlig med ferie gitt! 

I dag skal jeg snart avgårde hente bringebær med min mor. Bringebær er nydelig, og tenk vi er så heldige at vi får hente alt vi vil! Da jeg var liten, hentet vi bringebær langs veikanten på hytten, og jeg husker vi endevendte bærene for å se om det var mark i dem. Jeg vet neimen ikke om det vokser bringebær i veikantene lenger.

Den gamle pusen min ligger å maler bak ryggen min. De unge kattene har vært ute på jakt i natt. Man skal som kjent  ikke sove bort sommernatten når man er ung og lovende, en tilstand som dessverre ikke varer evig.

Ha en nydelig dag! Nyt sommeren! Vi blogges!

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg