Turkis er visst fargen i år, iallfall på Norges beste vestkant!

Hei! Håper dere alle har hatt en strålende dg. Her har det vært virkelig varmt i dag, men heldigvis med en deilig vind. Likevel var det så varmt at hunden åpnet terassedøren. (Jada, hun åpner dører) og kom ut, sukket tungt og gikk tilbake til den kjølige stuen igjen. Selv har jeg tilbrakt hele dagen utendørs med diverse småprosjekter, og jeg har faktisk fått strikket litt og. DEt har vært en herlig dag i sandaler.  Så derfor passet det greit med et fotbad.

 

Strikketøyet mitt har jeg vist før her på bloggen. Det er turkis, og denne gang strikker jeg faktisk ikke til meg selv. Men jeg må innrømme det har blitt noen prosjekt i turkis denne sommeren.

TRor det begynte med dette caffe-settet i fjor. I min hvite- og naturfargede-verden var det litt av et blikkfang.

Så fikk solstolen seg en runde med turkis spraylakk.

Når man først var i gang, ble avlastningsbordet det neste som ble turkis.

Den gamle sykkelen fikk en makeover og gjenoppstod som hagesykkel.

-Og til slutt var det trillebåren  som hadde sett sine beste dager, men som fremdeles kan fungere som “blomsterpotte”.Turkis er visst fargen i år, iallfall på Norges beste vestkant! Men nå tenker jeg det holder med denne gladfargen!

.

 Ha en nydelig kveld! Vi blogges!

Livet på Norges beste vestkant

 

#garden, #hage, #turkis, #cafesett  #avlastingsbord,  #solseng, #hagesykkel, #trillebår, #interiørblogg,

 

6 kommentarer
    1. Hei, Flira litt, for her var det mye turkis. Kanskje et motefarge og en glad farge, blir spennende å se om du synes det er like flott neste år og året etter det, men er jo svært fresht da 🙂

    2. Haha, nei, det kan hende jeg går lei neste år eller året etter. Men da finnes det jo spray i andre farger. Det jeg har sprayet er ikke nettopp dyre ting. Det meste hadde nok havnet på søpla uten makeoveren. En gang på 80-tallet var nesten alt jeg eide (i følge min svoger) rosa. Ha en flott kveld/natt! fjellgeitbundingen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg