En gammel kasse

Heisann! Håper alle har hatt en nyelig søndag. Lena tok ro sin kos, så mer uvær ble det ikke i denne omgang. -Og i dag har det vært nok en fin sommerdag i hagen. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke husker sist vi spiste middag inne, for det skjedde i går da Lena var her, men i dag ble det middag ute igjen. Ellers har jeg sikkert nevnt før at jeg er glad i gamle bruksgjenstander, og jeg har gamle kasser flere seder både ute og inne. Denne kassen er fra Trio fabrikker, og har plass på en hylle over kjøleskapet.

Oppi kassen we er dwt akkurat plass til to svarte  bokser med plass til litt av hvert som ikke er i bruk hver dag.

Ellers er plassen oppå kjøleskapet også samlingsplass for diverse brødkurver og andre kurver. Noen brukes sjelden, andre oftere, men alle er i bruk.

Ha en fortsatt flott kveld!

Livet på Norges beste vestkant

 #interiør, #gamlekasser, #oppbevaring, #kjøkken, #kasse, #trio

 

6 kommentarer

Siste innlegg