Bord eller pidestall eller rett og slett gjenbruk?

Heisann! Håper alle har en fin dag! Her blåser det surt. Jeg forstår at Lena har forlatt oss, og nå er det Borghild som er på besøk. Håper hun reiser snart!  Synes ingen av damene var spesielt koselige, men trøsten får være at det regner på det som er nyplantet, så slipper vi å vanne. Det blir som regel mer effektivt når himmelens sluser er åpne!

Ellers kom de to små kabeltromlene jeg hadde bestilt i går.  Spørsmålet var hvilken farge de skulle ha. Det er pent med grått, hvitt også, men så er det det med at de skal passe sammen med en del andre elementer, så valget falt på kastanjefarge. Jeg ønsket at treet skulle vise og at de skulle beholde sin rustikke sjarm, så beisen ble tynnet ut. På grunn av været ble kabeltromlene satt i garasjen, og beiset der.  På bildet under er beisingen i gang.

 

Jeg synes det ble veldig bra med beis i denne fargen. Det får fram det rustikke ved tromlene og så passer det til terrassene våre. (Tror jammen de to andre tromlene som er i hagen skal få et tynt strøk med samme behandling når de er tørket etter regnet.  (Jeg orker ikke tanken på å bære dem inn i garasjen, nei!  Den største er nesten ikke flyttbar)

Den ene av de nye tromlene blir pidestall/ bord bak garasjen. Den andre kommer til å havne ved spaet som bord. Ellers er mannen i skrivende stund i gang med en liten makeover  ved spaet, og jeg tror det vil passe perfekt med en kabeltrommel der.

 

På bildet under vises -endelig- det ferdige området bak garasjen, og jeg er superfornøyd!


Ha en flott kveld!

Livet på Norges beste vestkant

 

  #kabeltrommel, #gjenbruk, #beis, #bord, #inspirasjon, #diy, #hage, #garden #home, #interiørblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg