Så var det helg igjen

Hei! Håper dere har det fint! Så er det jammen helg igjen! Hvor ble denne uken av, da? Sikkert er det at når det er travelt, går tiden som en røyk. 

 Ellers har jeg (mannen er i Nordsjøen) hatt besøk av nest eldste sønn, som bor i Spania. Han kom i forgårs kveld, og dro igjen i dag, bare innom på vei til jobb.  Mer garn ble det også, for han kunne og tenke seg et lappeteppe med oldemorsruter på terrassen i Barcelona i sene kveldstimer.  Så nå har jeg en stor pose med garn i de sprekeste farger man kan tenke seg. Dermed er neste prosjekt klart, så slipper man å spekulere på det. 

 
Dette må vel kunne kalles en gladfarge?

Turkis har jeg vel blogget om noen ganger i sommer. Denne gang er det ikke meg som har plukket ut fargen. Men en flott farge er det, bevares!

Uansett om man kaller denne fargen kongeblå eller noe annet, er det en vakker farge.

Herlig lyseblå

Dette blir “hovedfargen”, iallfall den som skal binde det hele sammen. Nå er det like før jeg får besøk i helgen, så vi jentene (Halvgamle kjerringene) skal nok vite å kose oss! Hadde vært kjekt med fint vær, men vi kan kose oss inne og! Et rykende ferskt bolig pluss, som jeg ikke har rukket å ta plasten av før i dag, ligger også å venter.

 Ha en super helg! Vi blogges!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 #høst, #hekling, #garn, #besøk, #helg

2 kommentarer
    1. Herlige farger 🙂 Gleder meg til å se det ferdige resultatet hvis du presenterer det om en tid 🙂 Kjekt å ha et håndarbeide å sysle med når kveldene blir mørkere og høststormene setter inn 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg