Lys og roser på en deilig augustkveld

 Hei! Håper dere koser dere en fin sensommer/høst-kveld. Selv hadde jeg en kjempekoselig bursdag og ble så behørig feiret, markert og gratulert at jeg fremdeles er overveldet. I dag var det tilbake i hverdagen igjen, men vet dere, jeg liker hverdager, jeg! Litt ekstra spiss på  denne hverdagen satte det jo at jeg fikk et gavekort fra “Huset på landet”, forøvrig en fantastisk butikk. Så på hjemveien ble det en tur innom for å se hva gavekortet skulle byttes i. Disse tre lekre lysestakene ble med hjem. 

Hadde helt “glemt” at vi har “babypus”, så herligheten måtte ryddes i sikkerhet for å unngå svidd hale eller noe sånt! Men så lett  hadde ikke pusen tenkt å gi seg! Heldigvis mistet hun fort interessen for både lys og roser. Garnet, som jeg hekler med, var mer spennende!

 Ha en flott kveld!  Vi blogges! 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 #lys,#roser, #katt, #interiørblogg , #hverdagstanker

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg