Think pink!

Heisann, og riktig god morgen! I dag er det igjen høst i luften. Men det kan vi saktens leve med. Hortensia har jeg skrevet om mange ganger før. Jeg synes de er utrolig vakre. Dessverre er jeg flinkere til å få dem til å trives ute enn inne.Denne nydelige rosa blomsten havnet hos meg i forbindelse med bursdagen min tidligere i uken, noen der ute som vet at jeg er glad i rosa. Det samme gjelder kluten. Den ble levert på døren av en liten nabojente. Moren hadde laget den.

Slike hjemmelagete kluter er jo helt nydelige.

Foreløpig ligger den rett og slett til pynt her.

Ha en flott fredag og en fantastisk helg! Vi blogges!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 #pink, #silver, #vaskeklut, #interiørblogg , #hverdagstanker

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen som har vært! Hortensia er en av mine favoritter. Jeg legger alltid oasis i bunnen av skålen når jeg har dem inne. da overlever de lengre her hos meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg