Jeg fant en “skatt”!

Alt trenger slett ikke glitre og blinke. Egentlig er jeg like svak for ting som ser litt velbrukt ut. Her om dagen falt jeg pladask for en gjenstand  på en lokal kjøp, salg, bytte-side. Det var et blomsterbord som bare måtte bli mitt. Hvor det skal stå eller hvordan det skal styles, vet jeg ikke ennå. Men det finner jeg vel ut etter hvert. Det er ikke ofte jeg kjøper noe sånt uten mål og mening, men det har hendt før og ved noen anledninger. Baren på hytten er et slikt kjøp, og den stod lenge i kjelleren å ventet på å komme på rette plassen, rette plassen som vi ikke hadde noen formening om hvor var.

Foreløpig står blomsterbordet i gangen, og jeg prøvde meg med noen kunstige roser bare for å se.

Hva katten trodde det var, kan man jo lure på. Men jeg tror ikke det skal stå i gangen. Det tar for mye plass. Hvor vidt det skal være roser på det eller ei, får jeg se. Kanskje blomster i potter? Kanskje det skal stå ute eller på hytten? Uansett, så mottas ideer med takk.

Ha en flott kveld!

Livet på Norges beste vestkant

 

2 kommentarer
    1. Helt utrolig nydelig bord. Det har jo særpreg og sjel, så jeg skjønner godt hvorfor du falt for det. Synd det ikke kan stå i gangen, for det så riktig pent ut på bildene. Men likevel, er det trangt, så får det ikke den plassen det fortjener. Jeg har en utestue, altså en delvis overbygd terrasse, og der ville et sånt bord ha passet veldig godt. Det ville myke opp inntrykket, og med blomster på, ville det være med på å skape en liten oase 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg