Høsten er her og kvelden senker seg

Jeg er et sommermenneske, ingen tvil om det. Likevel liker jeg høsten. Da man var barn, betydde høsten starten på noe nytt, ny klasse, ny skole, nye venner. Senere opplevde jeg den samme gleden som lærer i barneskolen, nye elever å bli kjent med…

Lys og bål på peisen hører høsten til. Jeg fortalte for noen dager siden om blomsterbordet som var kommet i hus. Ikke visste jeg hvor det skulle stå. Jeg syntest bare det var så pent. Vel, det havnet i tv-stuen, men først måtte en gyngehest flytte litt på seg. Den gyngehesten skal jeg fortelle om en annen gang, for den er egentlig et klenodium den og.


I tv-stuen ble blomsterbordet til et “lysbord”

-Og jeg ser ingen problemer med å sette sammen ulike lys. Felles for disse lysene er bare at de er i rød- og brune nyanser.

Her har lysene i “øverste etasje” fått hjerte “krystaller rundt omkring.

I “nederste etasje” tror jeg ikke det  skal stå lys, men det var litt gøy å prøve det ut.

 Ellers har jeg tent røkelse, som vi kjøpte i Kina i vår. Den dufter helt himmelsk, og duften hlder lenge i rommet. Ha en flott kveld videre! 

 
 

Livet på Norges beste vestkant

 

#interiørblogg, #lysbord, #lys, #røkelse, #høst
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg