Nå er jeg rett og slett klar for litt vår!

 Heisann! Håper dere har det fint! Vi har bikket februar. Morgenene er fremdeles kalde, og det ligger is både her og der med glatte trapper og det som hører denne årstiden til.  Vi har jo masse tre-terasser, så her gjelder det å passe seg! For ikke å snakke om jernbanesvillene! De er rett og slett såpeglatte!  Likevel så merker man godt at nå går det rette veien. Snart skal løkene titte fram i hagen, og snart er det tid for å begynne å rote litt i hagen også. Det skal komme vår og det skal komme sommer!
 


Plutselig en morgen våkner man og kjenner at man har overlevd vinteren i år. (Ja, jeg er definitivt et sommermenneske)  På denne tiden av året pleier det ellers å komme over meg en trang til å få våren og sommeren inn i stuen. Når trangen kommer, er det bare å gripe sjansen og gi gass! Rop på våren, så kommer den! Og den kommer aller først til Norges beste vestkant!

Men inn til den dagen kommer, koser vi oss med lys og blomster inne. Jeg synes disse duftlysene fra IKEA er helt herlige, rent til å spise opp og med en herlig duft!



 

Ha en nydelig dag videre og en super helg! Vi blogges!

 Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 



1 kommentar
    1. Åh ja, jeg gleder meg også noe helt vanvittig til vår og sommer. De årstidene er de beste, og er veldig velkomne hos meg også 😀
      Smakfull vårlig inspirasjon i bildene dine, det hjalp litt det også til å finne litt vårstemning 🙂
      En god helg ønskes deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg