Vår i luften, glade farger og snart påske!

 

Hei! Håper alle har det flott! Det har vært lite blogging fra meg på slutten, og travelt på andre fronter.  Men i dag har jeg lyst å dele noen fotografbilder fra huset i Skien som nå ligger for salg!  Det er rent så man kunne få lyst på noen puter i friske farger i heimen og!

Nå kjenner i alle fall jeg at våren er her! Herlig! Mot påskeferie på hytten går det og!  

I hagen er det vår. Og jeg klør etter å ta fatt! I går matet mannen fiskene i dammen for første gang. Det er et like stort øyeblikk hver vår å se hvor mange som har overlevd vinteren.  Der var de alle sammen. I tillegg var det fult opp av småfisk! Kjekt med et slikt naturlig økosystem. Bilder kommer etter hvert, det kan jeg love! Men dammen trenger nok en vårrengjøring først!

En vår på disse tider for mange år siden, hadde vi lagt ut rekkehuset vårt for salg, og vi drømte om å finne et hus som vi kunne pusse opp og bygge rom for rom. Vi fant hva vi søkte, et hus med en innredet etasje, men med muligheter på loft og i kjeller.



Jeg tenker at dersom jeg hadde vært i samme situasjon i dag, ville jeg jammen vurdert dette huset .

Huset har fantastisk utsikt, og her er mange muligheter til å sette sitt preg på det. Det er full kjeller under. Siden huset ligger på stor skrånende tomt, ser jeg også for meg muligheter, både til utbygging og til å sette opp en stor dobbel garasje.



 

For oss som kommer fra Stavangerområdet, er jo prisene i mange andre deler av landet bare eventyrlige!   

Å pusse opp er jo både gøy og krevende. Mange eksperter mener nok at det er lurt å ta hele huset i en jafs, og for noen passer nok det best.

 



For oss har det passet bedre å  ta rom for rom. Ja, det tar jo mye lengre tid, men så får man virkelig satt sitt personlige preg på det også!


Uansett, så ønsker jeg alle en nydelig dag enten det står bøyd over malespannene eller ei!  Vi blogges! Her kan du lese mer om huset og se flere bilder.

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 

 

vår, #gladfarger, #muligheter, #home, #interiørblogg   

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg