Mens vi venter på sommeren!

Heisann! Tipper det er flere enn meg som venter på sommeren nå! Foreløpig har det vært skralt med den slags, og i morges forstod jeg at det er flere enn meg som kunne tenke seg litt solskinn….

I heimen har vi faktisk en “jukse-sol”. Den står på kontoret i 2.etasje og er svært sjelden i bruk (Så helserådets advarsel kan vi la ligge i denne omgang) Men i morges da jeg ropte på Tara, var det fra denne soveplassen hun dukket fram. Hun syntes vel at det var på tide med litt sol og sommer! 

 

For meg er sommer synonymt med sandaler, sandaler og solbriller. 

Sandaler var i kaldeste laget i dag, kjente jeg. Dessuten er det vel ikke prikken over i-en sammen med “vinterklær” heller? Men solbriller går greit mellom regnbygene!

Ha en herlig dag videre, så blogges vi snart!

 Livet på Norges beste vestkant

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg