Lukt av pipetobakk, ja takk!

Det er en slik herlig sommerkveld med regndråper på buskrne. Jeg tar meg en tur ut for å “avtisse” hunden før leggetid. De vakre, engelske rosene, som jeg ikke husker navnet på i farten, er i ferd med å springe ut! For et syn!

Min kjære har fylt på 2 kubikk bark i bedene i dag, så det ser “velfrisert” ut.

Jeg er veldig glad i bark. Når bedene er luket og det fylles på bark, holdes ugresset unna. Vi fyller på ny bark på toppen hvert år. Barken vi bruker er grov gran bark. Det finnes mange typer bark, men jeg liker denne best. Den holder seg i bedet og ser passe rustikk ut. I tillegg dufter den altså av pipetobakk, slik man minnes lukten fra barndommen, lenge fle røykeloven. Ha en riktig god natt, folkens! Vi blogges snart!

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg