En rømling og litt gammelt nytt i heimen

Hei og fin fredagskveld! Når man har ferie, går det nesten i surr i dagene, men det er fredagskveld. Dagen i dag har stort sett gått med til vaksinering av katter. Det høre jo ganske håpløst ut å bruke store deler av dagen på det, men det er faktisk tilfelle! Det begynte med at jeg hadde time til vaksinering av to stk pelsballer kl 10, så Diva ble puttet i ett bur, Tara i et annet. At Diva hater både bur, bil og veterinær, er ingen hemmelighet, men at hengslet i det ene hjørnet på buret hennes var litt slarkete, var noe jeg ikke visste, så da buret skulle inn i bilen, åpnet pus og for ut. Vel, det ble tur til veterinær med en katt. Noen timer senere var det klart for ny runde for da var rømlingen kommet tilbake.  

 Ellers gleder jeg meg over “ny” hylle på kjøkkenet!  Plutselig dukket det opp en kasse. Det vil si, jeg har vel egentlig egenhendig tatt den med hjem fra svisgermors og svigerfars kjeller i vinter da vi pusset opp der.  Ja, min kjærlighet for gamle kasser er vel ingen hemmelighet akkurat!

Knekkebrød er et must i heimen og har sin egen boks. I blant får jeg “ånden” og baker knekkebrød. Da alle barna bodde hjemme, hadde vi et stort langbord på kjøkkenet. Både knekkebrød og diverse annet hadde sin plass der. Da langbordet ble byttet ut, kom det opp en enkel hvit hylle til knekkebrød.  I dag ble den byttet ut med kasse-hyllen,som jeg synes passer mye bedre sammen med vinhyllen over. Det er ikke alltid de store tingene som skal til for at man skal bli fornøyd oo for å skape en aldri så liten fornyelse i hverdagen! Ha en fin kveld! Vi blogges! 

#interiørblogg, #kjøkken, #hylle, #knekkebrød

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg