The land of ice and snow?

Heisann! Håper dere har fine dager! Her er man i gang på jobb igjen. Men første arbeidsdag startet på flyplassen før solen stod opp mandag morgen. Så var det avgårde med kurs for konferanse i Helsinki, et sted jeg aldri har vært før!

Travle dager og mye faglig inspirasjon. Men når det en gang slik at om man er interiørfrik og passe hagegal, er det alltid noe inspirerende man bare må forevige. Denne verandaen var bare så vakker!

Her er full sommer! Endelig, sier jeg bare!

Tenk å ha slike ærverdige gamle trær å hvile øynene på! 

Sjarm til tusen, midt i byen! 

Nei, flotte bygninger blir man ikke lei av å ta bilde av!

 Et syn når kvelden senket seg over byen.

In the name of love…..

Tenk at det bak hver hengelås skjuler seg en kjærlighetshistorie! 

 

For meg blir rosa aldri feil. jeg har simpelthen aldri vokst fra den “rosa perioden”. Så hva var vel kulere enn å få utlevert dette bærenettet første dag?

Jeg vet at det ikke bare vil bli brukt, det vil bli flittig brukt.

Nei, jeg er nok ikke alene om å like den farven. Denne nydelige blomsterdekorasjonen går igjen flere steder.

 

 Andre steder er det dekorert med store hortensia i de vakreste farver.

Så til litt kulinarisk inspirasjon.


På denne puben var det stadig nye detaljer å legge merke til.


Ha en super dag videre! 

#finland, #helsinki, #konferanse, #inspirasjon, #rosa, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg

 

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg