Rustikk sjarm og detaljer

Hei! Håper du har en fin lørdag! Selv sitter jeg her å sorterer litt av de mange bildene som er tatt i sommer. Jeg kan love at det er mange bilder av interiørdetaljer, for slike detaljer inspirerer meg virkelig! Det er så mye vakre detaljer å få øye på!Ting trenger ikke være nytt for å være pent, snarere tvert i mot. Selv har jeg stor sans for interiørdetaljer og ting som viser tidens tann og som vitner om levd liv. Jeg liker slike ting mye bedre enn nye og perfekte ting.

Det er derfor ikke så rart at jeg falt pladask for oppgangen til leiligheten hos min sønn og svigerdatter i Barcelona. Leiligheten til min sønn og svigerdatter ligger på toppen av en bygning fra 1860, og veldig mye er gammelt og autentisk. Dette møter oss når vi åpner inngangsdøren nede.

 

Trappetrinn som viser at her har generasjoner gått og levd sitt liv!

Hjemme ville vi vel endret hele gulvet på mellomnivået. Her er bare de flisene som var ødelagt og ubrukelige skiftet ut med nye. De andre er beholdt.

Den samme løsning har de valgt på trappetrinnene, noe som vises veldig tydelig her.

 

Trapper er det nok av, men her står vi altså på toppen.

Har man slike trapper, får man mye gratis hverdagstrim! I tillegg er det så mye vakkert å se på mens man legger trinn for trinn bak seg på veien oppover i etasjene!

#trapp, #rustikk, #sjarm, #fliser, #autentisk, #gammelt, #ivaretatt, ##interiørblogg, #norgesbestevestkant

 

Livet på Norges beste vestkant

 

5 kommentarer
    1. Koselige bilder. Kjempe fin blogg! Kos deg denne søndagen 🙂
      Koselig om du sjekker ut bloggen min og hvis du vil legge igjen en liten kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg