Alt kan fornye

Heisann på en sen søndagskveld! Håper helgen din har vært fin! Nib-utfordringen i august heter “alt kan fornyes”,og er i samarbeid med Quick Bengalack. Jjammen er det sant at alt kan fornyes! Det er jo nettopp noe av det  jeg synes er så gøy med interiør, det å gjenbruke på en annen måte eller å fornye noe med enkle midler! 

Jeg har virkelig ingen ide om hvor mange liter hvitmaling til ulike formål jeg har malt opp i løpet av livet, men det er ikke få! For to år siden fikk jeg øynene opp for spraylakk! Wow! 

 

Det første jeg sprayet, var et cafe-sett i knall turkis. Det kan dere lese om her.

 

Denne farven gav virkelig mersmak! Det var en farve til å bli glad av, en farve av sol, sommer og middelhav ! Jeg var så fornøyd med cafe-settet at jeg gikk i gang med friskt mot og samme herlige turkis i fjor.

 

 

I løpet av sommeren ble en gammel sykkel forvandlet til havesykkel.

 

En gammel solstol gjenoppstod i ny drakt, og hagekannen ble og turkis!

Nå fikk det greie seg med turkis i denne omgang! Men trillebåren ble rosa før sommeren gikk over i høst.
 

 

 

Årets fornyelsesprosjekt med begalac foregikk innendørs, og denne gang var det et svart side by side kjøleskap som ble himmelblått!  Men på dette prosjektet brukte jeg ikke spray, men Bengalac.

 

 Bilder fra disse prosjektene blir derfor mitt bidrag til augustutfordringen, ha en fortsatt herlig kveld!’ Vi blogges!

 

#nibutfordringen, #quickbengalack, #interiørblogg, #altkanfornyes, #farvepåtilværelsen, #detgodeliv, #livetpånorgesbestevestkant,

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Stilig med litt farger og her var det mye fint 🙂 Jeg maler omtrent aldri noe jeg…men ser gøy ut så får se om jeg skal forsøke meg litt :)) God natt :))

    2. Utolig hvordan du forandrer ting med farge. Solstolen har jo fått et nytt liv. Knallbra! Hva slags lakk brukte du på den? Måte du slipe den? Har noen sørgelig kvite hagestoler som kunne fortjent en omgang med farge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg