Hortensia og snart høstlyng

Heisann! Så var det ny uke og nye muligheter. Nå går det raskt mot høst, men det er herlig det og! Koselig å pynte med litt blomster, lys og kanskje noen litt lunere tekstiler. Jeg pleier alltid vente i det lengste med å kjøpe høstlyng, for da er høsten plutselig her.

Neste uke går turen til sol og sommer (håper jeg) i Barselona, så jeg tror jeg drøyer lyngen til etter at vi har landet på Sola.

 

Hortensia er imidlertiid aldri feil uansett om det er sommer eller høst, og på kontoret har en vakker tofarget lyng funnet seg til rette.


Så må jeg bare ta med et bilde av noen aldeles fortryllende små servietter. Helt perfekte til en liten klase druer!

Ha en herlig dag videre! Vi blogges!

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#høst, #mothøst, #hortensia, #høstlyng, #servietter, #drueklase, #druer,  #sommer, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg

1 kommentar
    1. Ja det er noe med det å kjøpe lyng. Da er liksom høsten her! Men du har da en nydelig blomt i vinduskarmen! Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg