Det skal så lite til…

Hei! Ja, i blant skal det lite til for å piffe opp litt, og i går var jeg en rask tur innom Ikea, der et par putetrekk fikk bli med hjem. De kostet nesten ingenting og var i et linaktig stoff. Kanskje de var ren lin, forresten, for de måtte strykes? Uansett putene kom på plass i sofaen, og jeg synes det ble riktig så koselig. 

Jada, lys på bordet trenger man når det går mot høst. Disse dufter svakt vanilje og er en favoritt her i heimen.

Herlig med litt duse jordfarger nå på denne tiden av året. Egentlig liker jeg slike farger hele året, da.

Jeg synes denne putestørelsen er veldig grei i en sofa. I sengen er det noe annet, der kan vel ikke putene bli store nok?

Teppet er heklet av min mor, og jeg simpelthen elsker fargene i det!

 

Jeg har selv heklet et liknende teppe, men i pasteller. Det ligger i tv-stuen vår.

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#høst, #puter, #lys, #teppe, #thekle, #jordfarger, #pastellfarger, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg# 

2 kommentarer
    1. Koselige bilder. Av og til skal det som sagt ikke så mye til. Du er flink til å lage det koselig. Hekletepper er flotte, de går aldri av moten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg