Følg meg!…..Følg meg på bloggen, på Facebook, på instagram……- og på do!

Hei! Følg meg!………Følg meg på bloggen, følg meg på Facebook, og følg meg på instagram 

 

 

Jeg leste nylig et gullkorn som handlet om at før skrev man dagbok på papir og ble sure om noen leste. I dag skriver man dagbok på nett og blir sur om ingen leser.

 

Ja, tidene har forandret seg, og vi med dem. Jeg har ofte vært glad for at mine barn vokste opp før datatiden for alvor bredde om seg. Vi hadde pc (en pc) og de lærte data. De fikk spille litt og. Men ingen fireåring fikk trone på pc-en, og ingen trengte “spilletid”. I allfall ikke om det, som hos oss, vokste opp flere barn i heimen.

 

Vi kan ikke hoppe av verden eller melde oss ut. I dag er oldemor på Facebook! Så blir det vår oppgave å bruke vett!

 

 

Og så er det nå en gang slik da at om man har en blogg eller noen bilder man vil dele, så ønsker man lesere og følgere.

 

I det private har jeg en meget trofast følger. Hun heter Stella og er 6 år. Stella følger etter meg over alt. Glemmer jeg å låse dodøren, følger hun meg der og. Hun er jo jente, må vite, og jenter har vel alltid hatt en tradisjon for å følge hverandre på do?

Ha en strålende dag, og følg meg gjerne, både på Facebook og instagram. Instagramkontoen min heter forresten hannetoves, akkurat som bloggadressen min!

Glemte jeg forresten å si at Stella er en hund?

Livet på Norges beste vestkant

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg