Endelig!

Endelig , endelig har resten av kjøkkenskapene landet hos oss, og i går ble det montering av skap og skuffer, kan jeg love! Men først var det ut med gammel innredning fra 1982! Esker og papp, for en gangs skyld et herlig syn!

 

Vi er godt i gang med monteringen, men ikke i mål. Men jeg har tro på at kvelden i kveld gjør underverker! Målet er at det skal være på plass i løpet av helgen! Egentlig har  sikkert ikke ventetiden vært så lang viss jeg skal være ærlig, men  når man går å venter på noe, kan man som kjent ikke få det fort nok! Gjett om jeg gleder meg til å få alt på plass! Alle skrog er ferdig montert!

De fleste av skuffene er montert!

Dette må jo bare bli bra!

Vi blir jo ikke helt ferdige ennå, for etter at skapene var bestilt, fant vi ut at vi ville ha en kjøkkenøy i tillegg! Så nå er vi litt i tenkeboksen med hensyn til størelse på denne. Selv er jeg forresten gått videre til neste tenkeboks, eller skal vi si drømmeboks? Jeg er på jakt etter lekre barstoler. Men skal man gå for lin, skinn eller noe helt annet? Og hvor mange skal man gå for? Heldigvis er det litt tid til å tenke! Men i tankene sitter vi allerede rundt kjøkkenøyen!

Disse stolene var jo rålekre!

Eller disse:

 Flere bilder av kjøkkenet kommer etter hvert som arbeidet skrider fram! Akkurat nå får vi bare finne oss i “litt” rot, og at mel, gryter og store fat står midt på gulvet! Trøsten er at det går over! Dersom noen av dere har erfaring med fine barstoler, hører jeg gjerne fra dere!

Ha en fin helg, da! Er vel unødvendig å nevne at det blir jobbehelg hos oss?

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

  

#kjøkkenskap, #lidingø, #ikea, #barstol, #kjøkkenøy, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg

7 kommentarer
    1. Så spennende! 🙂 Vi pusset opp kjøkkenet i sommer, og når vi ikke klarte å finne noen barkrakker/stoler i rett høyde til benkeplaten, lagde vi like godt våre egne i betong og tre (du finner dem på bloggen). 🙂 Ellers synes jeg “About a stool” fra Hay er dødsfine. Men for oss så var de feil høyde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg