Målet er nær!

Hei! Håper du har hatt en herlig helg! Her har vi, som jeg forutså, montert kjøkken i helgen, og jeg er superfornøyd! 


Nei, vi er ikke i mål, men målet er ikke så langt unna nå!

Egentlig hadde vi planlagt benkeplaten i oljet eik, men da jeg så denne varianten i drived, ble det drivved i steden! Den passer bare så godt til gulvet vårt! Herlig med Ikke bare en LANG kjøkkenbenk, , men to! 

Knivene er kommet på plass!

Jeg måtte jo prøve meg med litt stasj, da, selv om platen ikke er festet og  det mangler en del lister.

Gammel bakstebolle fra svigermor!

Men akkurat nå gleder jeg meg aller mest til å vaske og rydde -og til å finne ut hva som befinner seg i hvilken skuff! Ha en fin kveld v

Livet på Norges beste vestkant

 

 

  

#kjøkkenskap, #lidingø, #ikea,,  #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg