Yehhh!……..,

Hei, hei! Hvilken lykke! Kjøkkenskapene er endelig der det skal være, på kjøkkenet! Jeg bare gleder meg over hvor fint det har blitt! Det har vært en stor jobb, men så absolutt verd innsatsen!

Det aller beste tror jeg jammen er å plutselig ha fått en stor kjøkkenbenk. Det er jo noe helt, helt annet enn vi hadde før! Da var det et langskap som stjal benkeplass i den ene enden og en vitrine som stjal nesten like mye plass ved vasken. Enda mer benkeplass blir det jo når øyen er på plass.

Det blir jo mer skapplass også når øyen kommer, og nå er det bare den vi venter på! Men plutselig er den vel her den også!

Jeg gleder meg virkelig stort til å rydde i skap og skuffer når alt er på plass! Men det er neste post på programmet!

Dette var så langt vi kom denne helgen! Helgen kunne ellers by på overnattingsbesøk av verdens herligste lille gull på 7 mnd!

Ha en herlig søndagskvelden!

Vi blogges snart!   

Livet på Norges beste vestkant

 

 

 

#kjøkkent, #skap, #skuffer, #kjøkkenbenk, #kjøkkenøy, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg,

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg