Et LAAAAAANGT bord!

Heisann! Håper dagen din har vært fin! Her blåser det og regner fra alle kanter. Jammen godt vi fikk reddet inn paviljongen og en del annet “flyvbart” ute i går!

Når det regner, blåser, snør eller hagler, synes jeg synd på de jeg passerer på min vei, og som har et utendørs arbeid. På solskinnsdager, er saken en annen. Akkurat det husker jeg forresten veldig godt fra jeg var hjemme med små barn. Noen mente vi var så heldige som kunne være ute å kose oss i den deilige solen. Men det var regnværsdager da som nå.

 

Når været er slik ute, er det veldig deilig å kunne være inne. Og nå er det heldigvis bare å rydde vekk verktøyet som gjenstår av høstens oppussing!

Som jeg skrev i et annet innlegg, ble det gjenbruk av kjøkkenbenken i tung , oljet eik! Benken ble til klaffer i spisestuebordet. Disse er nå blitt malt, og bordet kan bli 3,60. Det må vel kunne kalles et skikkelig langbord?

 

Nei, vi kommer ikke til å ha bordet stående utslått til vanlig, men jeg ser allerede for meg hvor gøy det skal bli å dekke til jul og andre happeninger rundt dette LAAAAANGE bordet!

 

 

Livet på Norges beste vestkant

 

 

#langbord, #gjenbruk, #spisestue, #høst, #ruskevær, #innekos, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogg

7 kommentarer

Siste innlegg