Når vi er inne på juks

Heisann! Håper søndagen din er fin!

En grå regnværs søndag har det vært, men ikke verre enn at man kunne få seg en luftetur! Tenk, i dag er det 27 år siden jeg ble mamma for første gang! Hvor blir årene av? Jeg husker jeg satt i 7.etasje, hvor barsel var den gang, og så ut på bilene, som kjørte forbi og undret meg over at rushtrafikken og verden som sådan gikk videre akkurat som en hvilken som helst morgen!

På en grå høstdag passer det godt både med lys og peisbål, men siden det er så mildt ute, er det ingen god ide å fyre i peisen. Tre kubbelys får gjøre nytten som peisbål i dag! Det er ikke vanlige kubbelys engang, men jukselys, ledlys med timer fra Eurooris. Skikkelig smarte, spør du meg!

Neida, det ser ikke ut som et knitrende bål! Det tar vi når kulda setter inn! Men det er jo koselig med “levende” lys likevel. Lysene på peisen er forresten “levende” nok. Det er de berømmelige vaniljelysene fra IKEA. De må jeg alltid ha i hus.

Da ønsker jeg alle en fortsatt nydelig søndag! -Og skulle dagen din bli for grå, så tenn et lys, ekte eller kunstig, det viktigste er at det skaper sremning!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Synes det er en smart ide….enig med deg i at det er jo ikke mange kubber som skal til for å få varme og er en mange mennesker i tillegg så blir det fort for varmt.
      Ha en fin kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg