Marius på gang

Hei! Håper dagen din har vært fin! Da jeg våknet i morges, ble jeg liggende i senga å lure på hva galt jeg hadde gjort her i livet som måtte stå opp og gå ut i regn, vind og mørke. Katta kom hoppendr og ville ha kos. Da fristet det enda mindre å stå opp! Men må man så må man!

Så tar man fatt på dagen. En kaffikopp, på med radioen, og plutselig er det blitt en fin morgen!

Man kan vel ikke unngå å bli glad av denne på kjøkkenbordet? Ellers virkelig klør jeg i fingrene etter å begynne på nytt strikketøy!

Garn, Alpakka Silke, ligger å venter på meg, formelig roper er vel rettere sagt!

Det skal bli rosa Marius-gensere til tre generasjoner “jenter”, julegave til de to yngste. I blant er det greit at mottakeren vet hva som ligger innpakket under juletreet op forhånd og kan være med å påvirke gavevalget! -Og skulle jeg ikke bli ferdig, pakker jeg bare strikketøyet inn!

Jeg vet ikke om man kan forsvare innkjøpet med at “det var på tilbud” når det fremdeles koster 69 kr nøstet? Jeg får vel heller se det som en innvestering!

Jeg har alltid likt Marius-genseren. Før sverget jeg til de originale fargene, blått, hvitt og rødt, men jeg har fått mer og mer sansen for å velge sine egne farger etter hvert! Her blir det rosa bunn med grått og plommefarget mønster!

Det som er helt sikkert er at det er et fantastisk garn av kjempe kvalitet! Jeg har allerede en jakke i dette garnet, og jeg elsker den!

Ha en herlig kveld! Vi blogges!

 

 

 

#godmorgen, #findag, #morgenkaffi, #radio, #barnebarn, #marius, #livetpånorgesbestevestkant, #interiørblogh, #strikketøy, #inspirasjon, #håndarbeid

3 kommentarer
    1. Nydelig lys, da (:
      Klart det klør i fingrene! Selv hadde jeg totalforbud. Og har NETTOPP begynt å strikke igjen; etter 2.5 år med abstinenser. Først i sommer fikk jeg hekle igjen. Endelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg