Forelskelse ved første blikk

Hei! Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men selv merker jeg virkelig at november er her! Det er akkurat så grått og mørkt som det skal være i november! Regner gjør det og, i bøtter og spann!

 
 

Vi ble jo veldig bortskjemt med den fine høsten vi fikk i år, men er det ikke noe som heter at mye vil ha mer? På en slik dag kan man være inne med verdens beste samvittighet!

 
 

Og inne, det er definitivt på kjøkkenet i dag! Stolene fra Aflekt Home er nemlig ankommet! De er bare så utrolig vakre! Tenk at de har reist helt fra Alta for å komme hit til vårt kjøkken!

 
 

Ja, jeg innrømmer at det var kjærlighet ved første blikk da jeg så disse stolene på en interiørgruppe jeg er medlem av på facebook! Før det hadde vi kikket litt på måfå etter noe vi ikke helt visste hva var til å ha ved kjøkkenøyen!

 
 

Stolene og det runde bordet, som stod på kjøkkenet før, er reist, og vi har levd uten kjøkkenstoler noen dager. Det er bare meg og yngste sønn i huset som er hjemme for tiden, mannen er offshore, og vi har jo stor spisestue like ved kjøkkenet, så noe problem er det vel ikke.

 

Selv må jeg innrømme en barnslig glede av å spise middag i Tv-stuen i disse dager. I barndomshjemmet mitt fikk vi ikke lov å ta med mat inn i stuen. Min mor hadde fem barn, full jobb og var bondekone, så jeg forstår det godt! Mine barn fikk heller ikke spise middag framfor TV-en. Rart med det man har lært som barn!


 

Men nå er det vel neppe noen som har noe ønske om å spise framfor TV? Nå kommer vi vel tvert i mot til å bli sittende her på kjøkkenet! For stolene er ikke bare nydelige å se på. De er like nydelige å sitte i!


Så da venter vi bare på benkeplaten til øyen! Men slik er det jo når man bygger og vil ha noe bestemt som enten må bestilles eller sendes!


 

Jeg mener likevel at det så absolutt er verd å vente på noe bra, og når man går for de løsningene man virkelig vil ha, så blir man så mye mer fornøyd!


 

Selv kan jeg vente lenge på det rette, og hadde jeg for eksempel ikke forelsket meg i disse stolene, ville jeg ventet til de rette stolene dukket opp, og det ville de gjort før eller siden, det er jeg overbevist om.

 
 

Motsatt kan jeg fortelle om hyttebaren vår, skibaren. Disse mæblene dukket opp flere år før vi fikk hytten. På det tidspunktet var det ingen plass de passet, men du verden så glad jeg har vært for at vi kjøpte det! Og på hytten sklei det rett inn!

 
 

 

Ha en super dag videre! Vi blogges!

 

#barstol, #aflekthome,#kjøkkenøy, #kjøkkenstoler, #hvitt, #vakker, #livetpånorgesbestevestkant, interiør, #interiørblogg, #kjøkken, #inspirasjon, #kjøkkeninspirasjon, #spiseplass,

 

11 kommentarer

Siste innlegg